Bibiana Stanciulov, fondatoarea producătorului magiunului Topoloveni, despre plafonarea adaosului comercial la produsele procesate în România: O idee foarte bună dacă sunt respectate 3 condiții

florin barbu, produse romanesti, retaileri, magiun de topoloveni Sursa foto: Facebook/Magiun din prune Topoloveni

Bibiana Stanciulov, fondatoarea și proprietara Sonimpex Topoloveni, crede că plafonarea adaosului comercial la toate produsele procesate în România este o idee „foarte bună”, dacă sunt îndeplinite anumite condiții.

În opinia antreprenoarei, trebuie îndeplinite trei condiții pentru plafonare: ingredientele să fie românești, iar procesarea și ambalarea produselor să se facă în România.

„Eu am propus să îndeplinească trei condiții pentru plafonare: ingrediente românești, procesate, ambalate în România!”, a declarat Stanciulov, pentru G4Food.

Dacă este pusă doar condiția procesării, atunci vor beneficia de pe urma măsurii cei care folosesc ingrediente mai ieftine provenite din import, din țări cu subvenții mari în agricultură, crede Bibiana Stanciulov.

„Dacă nu se impune obligația ingredientelor românești, nu este deloc bine nici pentru agricultură, nici pentru industria alimentară”, a mai spus fondatoarea Sonimpex Topoloveni.

Ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Florin Barbu, a anunțat, pe 1 iunie, că în maxim o lună va fi aprobat proiectul prin care va fi plafonat adaosul comercial la produsele românești. „Am luat decizia ca toate produsele care sunt procesate în România să aibă un adaos comercial de 20%”, a declarat el. Potrivit lui Barbu, magiunul avea un adaos comercial practicat de 70-80% înainte de plafonarea adaosului prețului la 21 de produse de bază.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Sursa foto: Facebook/Magiun din prune Topoloveni

Comentarii

  1. Produsele romanesti sunt scumpe pentru ca avem costuri ridicate de productie si volume mici (oul sau gaina)…calitatea este un concept discutabil pentru ca romanii sunt interesati de gust si nu de calitate…din aceasta cauza romanii aleg cele mai gustoase produse le cele mai mici preturi…barbologia cu sa cumparam local si sanatos sunt numai declaratii sforaitoare pentru ca romanii sunt “pe ieftineala” conform noului limbaj elevat al clasei bombardierilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *