Wolt România a lansat un proiect inedit prin care vechile genți de livrare Tazz, scoase din uz după rebrandingul companiei din primăvară, au fost transformate în ghiozdane și penare pentru copiii aflați în dificultate. Inițiativa, o premieră pentru Wolt la nivel global, a fost realizată în parteneriat cu World Vision România și Atelierul de Pânză.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
În prima etapă, peste 300 de ghiozdane complet echipate cu rechizite au fost create și donate elevilor de la Școala Gimnazială Nr. 2 din cartierul Ferentari, București, o zonă unde mulți copii se confruntă cu riscul de abandon școlar.

Gențile au fost demontate manual la Atelierul de Pânză, unde procesul a implicat și persoane cu dizabilități. Materialele reutilizabile au fost selectate și prelucrate pentru a fi transformate în produse noi, sustenabile.
„Rebrandingul nostru nu înseamnă doar o schimbare de nume și culori, ci reprezintă și o reflecție asupra a ceea ce lăsăm în urmă. Am ales să vedem gențile de livrare care nu mai aveau o misiune ca pe o resursă pentru viitor. Bucuria transformării noastre a devenit, astfel, și bucuria unui nou început pentru acești copii”, a declarat Alin Șerban, General Manager Wolt România.

La rândul său, Marian Vasile, directorul Școlii Gimnaziale Nr. 2, a subliniat impactul acestei acțiuni: „Prin oferirea a peste 300 de ghiozdane complet echipate, nu doar că au adus bucurie elevilor noștri, ci le-au dat și speranță. Astfel de inițiative fac o reală diferență în viețile copiilor care se confruntă cu greutăți materiale”.