Auzim foarte puține despre categoria de fructe de lux și chiar pare un subiect aproape distopic, într-un context general în care rata prețurilor la alimente este de mai mulți ani în creștere și la nivel mondial procentul de persoane care nu reușesc să-și asigure hrana zilnică devine este tot mai ridicat. Dar aceste fructe există, a făcut anul trecut înconjurul lumii, de exemplu, pepenele galben de 150 de dolari, dar nu numai.

Mai nou, de curând, un exemplar dintr-o căpșună specială s-a vândut în Statele Unite aproape 20 de dolari, scrie ediția italiană a Vanity Fair. Este vorba despre căpșuni numite Tochiakika, cultivate în regiunea Tochigi din Japonia, renumită pentru căpșunile sale de înaltă calitate.
Această varietate se distinge printr-o formă perfectă de inimă și un gust extrem de dulce. Fiecare căpșună este ambalată individual, așezată pe un pernuță și acoperită cu un clopot de plastic, asemenea unei bijuterii.
Sunt produse de comerciantul japonez de fructe de lux Elly Amai și comercializate în Statele Unite de lanțul de supermarketuri de lux California Erewhon, din Statele Unite.
A făcut aproape 18 milioane de vizualizări un post al influenceriței Alyssa Antoci, nepoata proprietarilor lanțului Erewhon. Care a descris-o, cum altfel, „cea mai bună căpșună din lume”. Unii au spus despre fructul în cauză că „pare un experiment social”, alții au etichetat în sine operațiunea drept „jenantă”.
Cel mai simpatic, de departe, comentariu: ideea de a dărui prețioasa căpșună pe post de inel de logodnă. Firește, cu tot cu ambalaj.